Reklama w telewizji

Jan 22

Reklama w telewizji

Reklamowanie firmy to podstawa, bez niej nie możemy liczyć na poprawę sprzedaży i wzrost zainteresowania klientów. Nie można jednak zaprzeczyć, że nie każda firma może pozwolić sobie na reklamę w telewizji. Samo nakręcenie spotu trochę kosztuje. Zwłaszcza, jeśli zależy nam na jakości i dobrym scenariuszu, a nie głupiej, żenującej wręcz reklamie. Problem może okazać się większy w przypadku mniejszy firm, gdy koszty odgrywają największe znaczenie. Inwestycja w sport reklamowy to dopiero początek. Następnie trzeba sprawić, aby reklama dotarła do mas, a to też kosztuje i to wcale nie mało. Jeśli zależy nam na dobrej Godzinie, między popularnymi programami, gdy liczba widzów wzrasta, musimy przyszykować się na naprawdę spory wydatek. Wysokie koszty promocji w telewizji zniechęcają przedsiębiorców. Jeśli już decydują się na reklamę to raczej w mediach lokalnych. W najpopularniejszych stacjach telewizyjnych spotkamy głównie reklamy największych koncernów, a nie małych przedsiębiorstw. Dlatego telewizja to miejsce tylko dla wybranych.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>