Reklama w telewizji

Mar 22

Reklama w telewizji

Reklamowanie swojego przedsiębiorstwa w telewizji to niezwykle interesują i na pewno bardzo opłacalna sprawa, ale czy na pewno każda firma może sobie na to pozwolić. Nie ulega wątpliwości, że jest to ciekawa forma promocji swojej firmy, ale tylko pod warunkiem, że jej zyski są duże. Telewizja to bardzo drogie miejsce, jeśli chodzi o reklamy, zwłaszcza, jeśli zależy nam na dużej skuteczności, a nie mamy zbyt wielu funduszy. Wyemitowanie reklamy w telewizji to nawet kilkaset tysięcy złotych. Nic więc dziwnego, ze reklamy, które oglądamy w telewizji to głównie największe koncerny. Cena wynika z faktu, że taką reklamę obejrzy nawet kilka milionów ludzi. W przypadku gazety, czy radia to zaledwie kilka tysięcy, oczywiście w dużej mierze ma to związek z rodzajem gazety, czy też tematyki, jaką się zajmuje. Wciąż jednak mniejsze przedsiębiorstwa mogą za mniejsze pieniądze reklamować się w lokalnych stacjach telewizyjnych. Reklama dotrze do mniejszej liczby osób, ale wciąż będzie miała dość dużą nośność.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>