Jeszcze o reklamie natywnej

Oct 30

Jeszcze o reklamie natywnej

Reklama natywna powinna być po prostu użyteczna. Zmagając się przez tyle lat z mediami przyzwyczailiśmy się do sytuacji, kiedy reklama jest nachalna. Jednak spotykając się ze zjawiskiem takim jak to, to jest nawet przyjemne dla oka. Kierune użytkownika do wartościowych treści, pożądanych wiadomości. Reklama powinna być niepretensjonalna, ale posiadać swój urok i przyciągać wzrok. Nawet podczas zwyczajnego przeglądania bloga, na którym jest reklama powinna sama w sobie zatrzymać nasz wzrok na dobry moment. Reklama natywna to nic innego jak promocja z klasą, czyli jak naprawdę powinna działać na konsumenta. Pierwszą jaką na myśl przychodzi mi przykład reklamy, to chociażby zdjęcie oscarowe. Zwyciężcy robią zdjęcie telefonem tzw. Selfie, niby nic nachalnego. Jednak zdjęcie jest małą reklamą dla producenta telefonu. Można? Można! Nienachalnie, sympatycznie i do tego z klasą. Zdjęcie wygląda spontanicznie, ale mimo wszystko ma ukryty cel – promocję. Nawet osoba neutralnie nastawiona na reklamy nie przejdzie koło tej bezinteresownie, przykuje uwagę i oto w tym chodzi.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>