Reklamy w telewizji – dlaczego tak wyglądają

Jun 22

Reklamy w telewizji – dlaczego tak wyglądają

Wielokrotnie dyskutuje się o tym, jak wyglądają reklamy w telewizji i dlaczego emitowane są w taki, a nie inny sposób. Przede wszystkim należałoby zwrócić uwagę na fakt, że ponad 90% reklam nie trwa dłużej niż 30 sekund. To oczywiście kwestia czasu antenowego. Im dłuższa jest reklama, tym wyższa opłata za jej emisję. Dlatego spot nie może być zbyt długi. Zdarzają się i takie dłuższe, ale są raczej rzadkością. Forma jest bardzo różna i tutaj wiele zależy od reżysera. Możemy jednak zauważyć, że zawsze pojawia się jakaś muzyka, która ma wpłynąć na nasze odczuwanie wiadomości zawartych w reklamie. Kolejna kwestia, na którą warto zwrócić uwagę jeśli chodzi o reklamy to oczywiście fakt, że puszczane są teraz nie tylko między kolejnymi programami, ale również w ich trakcie. Oczywiście chodzi o większe zarobki stacji telewizyjnej. Mówiąc o reklamach w telewizji nie możemy zapomnieć, że reklama niektórych produktów jest możliwa po godzinie 22:00. Dodatkowo warto wspomnieć, że reklamy od 17 do 22 są najdroższe, bo wtedy najwięcej osób zasiada przed telewizorem.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>