Radio jako medium reklamy

Mar 30

Radio jako medium reklamy

Nie zapominajmy jednak, że radio też jest pożywką dla reklam. Media, z którymi mamy styczność w codziennym życiu także są narażone na reklamy. Pierwsza reklama w radiu została puszczona w latach 20 XX wieku. Za to 20 lat później została nadana pierwsza reklama telewizyjna. Byt reklam przede wszystkim pojawił się z pojawieniem druku, z późniejszym rozwojem prasy. Reklama dostarcza nam wiadomości poprzez medium jakim jest radio. Maszerując do pracy czy na uczelnię włączamy radio. Wiadomości dostarczane przez radio nie są wcale gorsze niż te dostarczane poprzez prasę czy też telewizję. Zmienia się tylko metoda dostarczania informacji, sens przekazu jest ten sam. Reklama była poniekąd w naszym życiu od zawsze. Nieważne czy mieliśmy do czynienia ze sloganami reklamowymi czy też obrazkami nad wejściem do karczmy. Reklama będzie żyła tak naprawdę dopóki będzie istniał handel. Czy wyobrażamy sobie życie bez handlu? Jeszcze długo nie będziemy widzieli sytuacji, w której coś innego wyprze handel i uśmierci reklamę.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>