Medioznawstwo jako nauka

Nov 30

Medioznawstwo jako nauka

Zostaliśmy wprowadzeni w świat mediów poprzez wyjaśnienie prostej definicji. Jednak idźmy kawałek dalej, a mianowicie jeśli media to medioznawstwo. Samo w sobie medioznawstwo jest zgłębianiem historii i wpływu mediów na społeczeństwo. Na pewno wiemy, że przeplata to się z naukami humanistycznymi ale nie tylko. Zahaczamy także o środowiska polityczne, poprzez filozofię a kończąc na sztuce. Medioznawstwo jest szerokim zakresem wiedzy, bazując przede wszystkim na mediach. Wiadomości, które docierają do nas ze wszystkich stron świata to przede wszystkim dzięki tym ludziom mamy media, czyli środki masowego przekazu. Celem reklamy powinna być skuteczność, jednak czasami można lekko mówiąć – przekroczyć granicę. Tak chociażby stało się w przypadku reklamy Media Expert z udziałem Eweliny Lisowskiej. Nie ma ani jednej osoby, która by nie nuciła “Włączamy niskie ceny!”. Reklama była nachalna, denerwująca ale trzeba przyznać jedno – była skuteczna. Producenci czasami nie przebierają w środkach, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>