Funkcjonowanie mediów w życiu

Sep 30

Funkcjonowanie mediów w życiu

Media to także postrzeganie świata społecznego – w co wierzymy a w co nie. Dziś o mediach mówi się jako o funkcji informatycznej oraz kulturowej. Często bowiem próbowano oddzielić jedno od drugiego, z różnym skutkiem. Informacja jest defakto odpowiedzialna za informowanie o wydarzeniach, czyli niesie ze sobą wiadomości. Skoro jesteśmy przy temacie reklam warto wspomnieć o reklamie natywnej. Jest to odpowiedź na męczące momentami tradycyjne reklamy. Czy jest to nowe zjawisko? Możemy to sprawdzić. Pierwsze kroki reklama natywna zrobiła w 2013 roku, kiedy to wkroczyła w świat internetu. Jej zadaniem jest przedstawienie produktu w inny sposób, niż dotychczas. Nie ma jednoznacznej definicji reklamy natywnej, bowie mile ludzi – tyle definicji. Jej najważniejszą cechą jest to, że nie jest ona nachalna jak to bywa przy tradycyjnej reklamie, nie wyskakuje nam z lodówki, nie widzimy jej na każdym kroku. Reklama dość subtelnie informuje nas o swoim produkcie, można powiedzieć, że niezauważalnie przemyca treści reklamowe. Nie jesteśmy tego nawet zauważyć gołym okiem.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>